FeelGoodClub Dinami
FeelGoodClub Dinami
Dinami staat voor kwaliteit en gezelligheid

FeelGoodClub Dinami

Dinami staat voor kwaliteit en gezelligheid!

Kwaliteit ervaren is een goed gevoel
Kwaliteit ervaren is een goed gevoel
Kwaliteit ervaren is een goed gevoel

Kwaliteit ervaren is een goed gevoel!

Breng eens een bezoek aan een FeelGoodClub!

Een goed gevoel is zoveel meer dan fit zijn
Een goed gevoel is zoveel meer dan fit zijn
Een goed gevoel is zoveel meer dan fit zijn

Een goed gevoel is zoveel meer dan fit zijn!!

Een goed gevoel voor iedereen!

man-en-vrouw-high-five-web

Samen werken aan een gezond leven!

Onze coaches helpen graag!

fb-header

PINK BOXING

hartstichting-banner2-1
Body Support
Body Support
Slimmer afvallen

Body Support

Ben jij klaar voor verandering?

 

fb-advertentie
eGYM
eGYM

Vanaf 1 oktober bij

FeelGoodClub Dinami

Milon

Wat is de Milon Cirkel?
De Milon Cirkel is een afwisselend oefenprogramma op een cirkel van 10 verschillende volautomatische fitnesstoestellen (zowel kracht als cardio). In het midden van de cirkel staat een stoplicht die aangeeft wanneer je naar het volgende toestel moet overstappen. Per toestel worden je persoonlijke instellingen opgeslagen op een chipkaart. De volledige training duurt 44 minuten.

SNELLER AFVALLEN
Gewichtsverliesbereik je het snelst als je 24 uur per dag, 7 dagen per week meer energie verbruikt dan dat je opneemt door je voeding. Het verbruiken van energie wordt de stofwisseling genoemd. Hoe hoger de stofwisseling, hoe meer calorieën er verbruikt worden. Traditioneel sporten verhoogt het verbruik voornamelijk tijdens het sporten. Reeds één uur na de belasting is de stofwisseling nog maar 50% verhoogd. Je zou dus bijna elke dag moeten sporten om echt af te vallen! 

De Milon Cirkel dwingt je lichaam zich aan te passen aan de specifieke krachtuithoudingstraining. Dit verhoogt de stofwisseling tot 15 maal langer dan bij een gewone fitnesstraining. Dus 15 maal langer vetverbranding!

MEER SPIEROPBOUW,SNELLER EEN BETER FIGUUR
Spieren maken slank! De unieke mogelijkheid van de Milon Cirkel om de spieren extra te belasten in de negatieve fase, dit noemt men excentrisch trainen, geeft 30% meer spieropbouw in slechts de helft van de tijd, met slechts de helft van de inspanning! 

Geen angst: met 2x per week spieren trainen wordt je echt geen bodybuilder! Je wordt wel snel slanker, strakker en steviger. Reeds na de eerste training voel je de positieve effecten van deze training. 
Zonder spierpijn!

PREVENTIE EN FUNCTIEHERSTEL BIJ RUGKLACHTEN 
Onze spieren ondersteunen onze gewrichten! Op de Milon Cirkel kun je ook bij chronische rugklachten 100% veilig je spieren intensief trainen! Je spieren worden binnen enkele weken tijd tot dubbel zo sterk! Dit geeft een enorme ontlasting en stabilisatie van je ruggengraat!

SENIOREN EN NIET-SPORTIEVELINGEN 
Veel mensen hebben allerhande kwaaltjes. Zere schouders, slechte knieën, zwakke botten, weinig uithouding. De Milon Cirkel is uitermate geschikt om snel en veilig een goede basis conditie en basis kracht op te bouwen. Een goede basis conditie en basis kracht is een voorwaarde voor een goede levenskwaliteit. Het is ook de ideale start om veilig en verantwoord jarenlang plezier te beleven aan het sporten. Zonder goede fundamenten kan je geen stevig huis bouwen! Na 6 tot 12 weken is de basis gelegd voor jarenlang sportplezier.

 

Feelgood tips

  • kalender

    Vijf tips voor FeelGood fitness 1

    Plan de eerste 3 maanden alle workouts in je agenda!

     

    Het plannen van de trainingen vergroot de kans op een langdurig actief bezoek aan je FeelGoodClub en dus op het behalen van je doelen! 

  • valkuil

    Vijf tips voor FeelGood fitness 2

    Bespreek je valkuilen met een coach!

     

    Het inkaart brengen van belemmeringen om je doel te bereiken helpt direct om deze te vermijden.

  • oplossing

    Vijf tips voor FeelGood fitness 3

    Bedenk (zelf) oplossingen voor deze valkuilen!

     

    Bedenk eens welke hulp je kunt inschakelen om succesvol je doel te bereiken

  • verbeteren

    Vijf tips voor FeelGood fitness 4

    Zorg dat je progressie boekt in je trainingen!

     

    Vooruitgang en resultaten, hoe klein ook, zorgen altijd voor een stimulans om door te gaan.

  • High five

    Vijf Tips voor FeelGood fitness 5

    Doel bereikt? Stel dan een nieuw doel!

     

    Gefeliciteerd! Een nieuw doel bedenken, hoe gaaf is dat! Het helpt je bovendien om lekker door te gaan met bewegen.